Facultatea ar trebui sa ne pregateasca pentru viata, nu sa ne dea cu ea de cap

marți, 2 martie 2010

Mi-a venit o idee: Sa fac facultate!

Acum ceva ani am hotarat sa raman in frumosul Iasi pentru a urma studii superioare pentru ca este foarte important ca orice cetatean respectabil sa aiba o facultate terminata pentru a se angaja si pentru a servi comunitatea (am sa scap de acest limbaj academic).
Am ales, deci, jurnalismul. UAU!!!! Ce fericire! Cat de frumos (ma gandeam eu) ca am ales asa ceva pentru ca pot sa invat si d-aia si d-aia si d-aia si tot asa mai departe.
Bun... am inceput anul I, s-a terminat anul I. Ce am invatat? Practic nimic... Trebuia sa invatam Quark... dar nu prea venea proful la ore. La finele semestrului, pentru a promova trebuia sa facem un ziar in Quark... cine stia sa lucreze in acel program. Dar ne-am descurcat... am platit pe unu' altu', am tras cu ochiu' pe la vecini si am facut ceva pana la urma.
Am scris stiri. Cum? "Pentru data viitoare aveti de adus 'n' stiri de pe domeniile pe care v-am repartizat". "Da' cum se scriu?". "Voi scrieti acolo si mai discutam". La finele semestrului, am primit foile cu stiri inapoi inrosite si pline de observatii. "Cand terminati de citit, sa mi le dati inapoi". Ce am retinut? Habar n-am.
In rest nu prea mai retin ce a fost in anul respectiv, doar ca a trecut cam repede de nu am invatat nimic, ca doar profii isi dau silinta...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu